Name: Стратегиялық менеджмент негіздері: бәсекелік артықшылыққа ұмытылу
 Author: John Gamble, Arthur Thompson Jr., Margaret Peteraf
 ISBN-10: 1259546985
 ISBN-13: 978-1259546983
 Language: English
 Publisher: McGraw-Hill Education
 Year: 2017
 Number of pages: 496
 First published: 2008

Overview:

«Essentials of Strategic Management: The Quest for Competitive Advantage» – «Стратегиялық менеджмент негіздері: бәсекелік артықшылыққа ұмтылу» оқулығы стратегиялық менеджмент принциптері мен талдау тәсілдеріне концептуалдық тұрғыда маңызды әрі мазмұнды әдістеме жасап ұсынған. Студенттерді қазіргі заманғы стратегиялық менеджменттің   қыр-сырына баулитын ең озық түрлеріне, үздік әдіс-тәсілдеріне жан-жақты талдау, зерттеу жүргізеді. Кітапта жалаң мәтін жоқ, әр курс мәселені талқылауымен, өзекті мысалдар келтіруімен мәнді. Әлемге әйгілі компаниялардың тыныс-тіршілігінен маңызды, қызықты мысалдар беріледі.

Түрлі жаттығулар студенттердің алған теориялық білімін пысықтайды, симуляциялық ойын тәжірибесі студенттердің курсқа деген ынта-ықыласын арттырады. Кітапта теория мен практика бөле-жара қарастырылмайды, екеуі бірін-бірі толықтырып, оқулықтың мазмұнын байытқан.

5-басылым академиялық салада, менеджмент тәжірибесінде қолдануға лайық, оқытушыға арналған тың әдістеме ұсынады. Жалпы менеджмент саласына қызығатын оқырман үшін аса құнды, қажет еңбек. Сонымен қатар қазақ тіліндегі MBA курсының негізгі оқулықтарының бірі ретінде ұсынылады.

About the author:

Джон Гэмбл – менеджмен саласының профессоры.

Артур Томпсон – экономика ғылымдарының докторы.

Маргарет Питереф – Дартмут колледжіндегі Так бизнес мектебінің профессоры.